Sunday, February 21, 2010

To err funny

 I am so glad that I can laugh at myself.
It was only two days ago. Can you remember the 'YouWarm My Heart' card and I said I'd be back?
I'm baaaack!!!!!
I created the layout, colored my teapot, sewed down the paper, then started to apply dimensionals to the teapot, then.....................
I realized that i had forgotten to sew the right side of the DSP. No harm, no foul, no worries! the machine was still out (duh) on the counter, plugged in and screaming my name, "Goofball!" "Crazy Ole Laydeeeee!" "so you think you can sew!" Stuck it under the, backstitch (I hate tying it in the back), sew.....ooops......
stop, look, think, oh well, sew, backstitch, cut thread. Done. I had neglected to open the card before i started to sew. Know what happened? yep, you guessed it! Well, at least it looks pretty. maybe I could frame it. It's useless as a card. yea, I know there are other options. I'm gonna frame it and hang it under a sign that says, "So you think you can sew!" I gotta go give some attention to another post. I promised.
I made a couple of cards Saturday and will get them posted this week. I gotta go. I promised and I want to watch some recorded Olympics.


Lorraine said...

This has given me the best laugh I've had in a long time. Looks like I'm not the only old fool around. ROFL. You made my day - in fact, you made my month. I'll be giggling over this for a long while to come.

Kathy said...

So funny Joanne, I always do things like this! At least it looks good right?

Tracey said...

LOL Joanne, that's the sort of thing I do ;)

Hope you're ok & having a good weekend.


Big Mamma~ a.k.a. Mary S said...

soooo funny Joanne... It sounds like you're not alone and you can count me in. I have done the stupist things and sit back and wonder how the heck have I made it this far in life.

Big Mamma Loves ya.

Joan B said...

Oh no!! Too funny.

Cheryl said...

That is why I only faux sew! You are so funny!

You could always cut the front off and put it on another base.

Related Posts with Thumbnails